To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 15, 2011

My brain is no more

Hade Styrelsemöte igår med Rollers. Vi kom fram till rätt bra saker. Skönt att bara ha styrelsen där emellanåt. Vissa saker behöver diskuteras ordentligt innan man tar det med alla. Men många bra synpunkter angående farmarlag och jag är väldigt nöjd med hur resultatet blev. Efter mötet var det träningsserien men det behövde jag inte bry mig på för jag har redan spelat. Så torsdagen överlag var väldigt slö. Jobbade i och för sig först men märkte när Anne kom och hälsade på att hjärnan verkligen inte fungerade. Nu vet jag i och för sig vad som bidrog till det. Läste på lite olika bloggar och såg en film som påminde mig om det som är ett stort problem i mitt liv just nu. Kändes inte riktigt okej....fan vad jag hatar honom...men ändå inte. Det är jobbigt. Den här helgen vill mitt hjärta en sak....men min hjärna har gått i strejk. Den inser väl att det inte är lönt att kämpa emot. Istället har den ersatts av Anne och Thommy. De agerar hjärna och tvingar mig att sova över hos dem hela helgen. Roligt, men jobbigt för jag vill ju saker men borde inte göra saker så det är bra att de tvingar mig. Men känns ändå jobbigt. Måste få ett slut på "all-the-drama" och det snart...

No comments: