To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 21, 2011

Babbel babbel

Känner mig ovanligt pepp. Weird. Var ett tag sedan. Men man får väl ta vara på chansen som de säger.

Morgonen började med att jag vaknade av att någon borrade. Jag sov hos föräldrarna och de ska ju göra om relaxing/duschrummet och toaletten i källaren. Tydligen ska de börja med det idag så där var en massa människor och rev ner kakel och skit. Så vaknade inte direkt lugnt och fint. Sen kom jag på att ALLA mina kläder låg i tvättstugan och var tvungen att gå ner i linnet och hämta upp dem...lagom roligt när arbetarna var där. Var lite sent på det nu bara för det och precis när jag ska gå så ber pappa mig att kolla om Eddie är där ute. Det var han inte utan han hade rymt såklart. Sprang och leta efter honom ett tag men sedan dök han upp. Han är lite lurig.... Nu är jag på jobb men här är helt dött. Jag tog inte med dricka eller mat för jag tänkte handla det här. Givetvis är det dock så att cafeterian har stängt idag. Nu sitter jag här halvt uttråkad och hungrig. Har gjort det jag skulle idag och resten ska jag göra på tisdag hade jag tänkt. Blir mycket att göra nästa vecka. Tre intervjuer, tre texter, två stora texter till skolan, möte/observation och en massa annat så det blir knappast en lugn sista vecka. Men det känns bra. Ska inte vara en massa slappande. Men idag känner jag mig lite seg.....seg men pepp. Ska köra hem om ett tag och sedan sticka till Anne och Thommy och kolla deras place. Sen är det Påsktävling ikväll. Det har jag också förberett. Nu sitter jag här och bara babblar....så tråkigt har jag...

No comments: