To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 03, 2011

Helvete

Vill dö. Allt är skit. Värsta natten någonsin i mitt liv. Det värsta är att jag inte äns får vara hemma och böla utan måste åka iväg till hallen om en halvtimme och vara social och trevlig i 6 timmar :(. Orkar inte skriva mer just nu. Har inte sovit alls den här natten och nu försöker jag få ner svullnaden runt ögonen. Drygt! Har gnällt av mig för Mikaela och det kändes skönt. Men just nu orkar jag inte berätta igen. Får bli när jag lugnat ner mig lite och börjat ta mig uppåt. Det här kommer ta tid att komma över.

Funderar för övrigt igen på att låsa bloggen så att folk måste be om lösenord. Ni kommer säkerligen få det, men vill nog inte att alla ska läsa... får se hur jag gör.

1 comment:

Anonymous said...

:-(
Du får inte låsa för mig

Kram Carina