To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 29, 2011

LBF

Gud man pendlar mellan att vara glad och ledsen hela tiden. Svårt när ens pojkvän bor så långt bort och där är faktorer som förstör och inte låter mig träffa honom. Vi får ta oss igenom den här motgången och se framemot nästa vecka. Men hoppas på en bra valborg med alla fina vänner :). Ska försöka att inte längta för mycket.

Idag blev jag uppringd av LBF (Lunds Bowlingklubbars Förening) som vill att jag ska vara med dom och det känns väldigt smickrande. Ska dock försöka förtydliga vad jag ska göra för det uppdraget jag först blev föreslagen känns sådär i efterhand. Men vi får väl se vad det blir av det. Men roligt för jag har länge tänkt på att jag vill vara med där och nu kommer de själv och frågar om jag vill. Alltid kul :)

No comments: