To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, September 20, 2009

3 av 3

Suck, har lite ångest. Vet inte riktigt varför. Kanske för att man har mycket på G nu, men då brukar det bara kännas stressigt. Får försöka ignorera det lite. Imorgon ska jag inom jobb och hämta nya blanketter. Givetvis har försäkringskassan (eller vem det är) slarvat bort mina papper om ersättning, så jag får skicka in dom på nytt. YEY! Sedan ska jag köra till Helsingborg och plugga med några kursare. Får sällskap på vägen av en utav dem. Trevligt. Kan bli lite drygt annars att köra så långt och bara sitta själv. På kvällen ska jag sedan träffa Helena. Vi ska laga lite mat och se Svenska Hollywoodfruar, eller vad det heter. Ananrs brukar jag tycka att de här programmen är patetiska och hemska, men kul att se i alla fall. Men jag brukar absolut inte följa dem, utan det skulle vara om de var på TVn när man zappade runt. Men det här programmet har något speciellt. De är inte bara korkade utan farliga. Anna Anka är farlig. Jag orkar inte ge mig in i något långt debattinlägg, men jag tycker kort och gott att hon är farlig. Därför är det så fascinerande att se på programmet. Sedan ska vi även se Sveriges fulaste hem. Jag älskar Simon och Thomas!!!!

På tisdag blir det bara plugg plugg plugg.
Jag har faktiskt varit duktig och pluggat hyffsat mkt i helgen, men det går så himla långsamt att läsa bara. Jag tycker ändå att jag läser rätt så snabbt, men i och med att man vill få in så mycket som möjligt så måste man stryka under och annat skit. Man vill ju inte behöva läsa igen. Tur att det är så himla intressant. Ska försöka prioritera bort lite och läsa lite från olika böcker. Den jag håller på med nu hag ju faktiskt sammanfattningar. Får se hur det går. Hoppas att klumpen i magen försvinner. Det enda som är värre (eller lika jobbigt iaf) än att ha ångest, är att inte veta varför. Man börjar liksom undra om man glömt något viktigt eller förträngt något. USCH!

Vad som dock är kul är att alla tre lag vann i helgen. Både A-, B- och C-lag vann överlägset. Himla kul och bra för moralen!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ta det bara lungt så ska du se att allt ordnar sig i slutet av veckan.

Kram Carina