To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, September 10, 2009

SEG SEg Seg seg

Gud är helt slut i kroppen och huvudet. Hade tränare idag på bowlingen och då spelar vi tre kvart längre. Alltså 20.00 - 22.00. Var helt seg i huvudet på slutet. Håller dessutom på att bli förskyld. Har ont i halsen och är snuvig. Har dessutom lock i öronen, vilket brukar vara ett säkert tecken. Dock orkar jag inte vara paranoid som alla andra. Jag hoppas och tror att det är en vanlig förskylning, inget annat.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har precis avslutat uppgiften som skulle vara skriven till imorgon. Har ju seminarie klockan 15-17. Lite drygt på en fredag. Men tack och lov cirkulerar de grupperna så den gruppen jag är i (grupp 1) är först nästa gång, plus att vi har fördel på en annan sak också. Bara imorgon som det är seeeeegt. Sedan blir det en rolig helg. Spelar i A-laget på lördag. Då är det dessutom derby, extra roligt då. Klockan 14.00 om någon vill komma ner och titta. Sedan har vi många återbud så får även hoppa in i C-laget på söndagen som spelar i Trelleborg. Snabbt hem därifrån och sedan in till Lund och vara reserv i B-laget. Dock är det en typen av reserv så att jag bara byter om någon typ bryter benet eller något. Men det är kul att hejja ändå. Andreas ska ju dessutom spela då!

Usch min tatuering håller på och kliar nu. Läker ju bra i alla fall. Börjar trilla av grejer (läs: ruvor) nu. Ska bli skönt när man inte behöver vara så försiktig med armen. Man är ju rädd för att röra vid eller något.

Men men, är skittrött nu så GODNATT!

No comments: