To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, September 19, 2009

Sjuk igen

Ännu en helg med bowling väntar. Det och plugg. Har ju tenta nu på onsdag...suck. Ska dock träffa en hel del kursare på måndag/tisdag och plugga lite.

Just nu förbereder jag mig inför C-lagets match. Den började inte 10.40, som jag trodde, utan 10.00. Sen ska man vara där inne 9.30. Dessutom har jag glömt min matchtröja hemma så det blir en sväng inom där. A-laget ska nämligen spela direkt efter så det blir lite tajt med tid. Tur att B-laget inte spelar förrän imorgon. Hoppas att det går bra idag. Än så länge har jag inte haft så många framgångar i A-laget (den här säsongen). Men idag ska jag spela med pappa så jag hoppas att han kan rätta mig om jag börjar göra fel.

Håller på att bli sjuk igen. Hade ont i halsen och var allmänt förskyld förra veckan. Sedan gick det över i veckan. Sedan räcker det att man åker en sväng inom Genarp och hälsar på sjuklingarna för att bli sjuk igen. Nu har jag ont i halsen igen, men det känns precis som om jag har halsfluss. Det är ju bara det att jag inte kan ha det längre. Dessutom känns det som jag svalt något som fastnat halvvägs. Går och hostar hela tiden. Men men, nu ska jag strax köra till Lund.

C YA

No comments: