To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, September 04, 2009

Only one day to go

Ahh...är lite nervös nu. Ska ju tatuera mig imorgon. Läskigt, men samtidigt skönt att få det gjort. Ville ju göra en tatuering efter att jag gjort min första. Det är nu mer än sex år sedan. Tiden går som dom säger. Sen på söndag är jag reserv i A-laget. Ska bli intressant att se om jag kan spela som vanligt då det är höger arm som ska tatueras. Det är på insidan av underarmen (heter det så?). Men men, det blir nog inga problem.

Idag var jag en sväng inom IKEA med päronen. Handlade en Billybokhylla (fast en halv då), en fin lampa (maskroslampan) och ett mycket fyndigt bord. När klaffarna är nere tar det knappt någon plats alls. Sedan kan man fälla upp två klaffar med ordentliga ben under så att man kan sitta typ 8 pers. Perfekt!!! Det sved dock lite i plånboken (kostade 1800:-), men så är det ett riktigt stabilt träbord. Dessutom MYCKET MYCKET praktiskt!!!!

Har spenderat kvällen med Eddie. Vi har ätit nachos och sett på Mythbusters!! Det är ett så jäkla bra program!! Tack förresten för alla grattis till Eddie! Nu ska jag ta en dusch och hoppas på att M & P inte ringer precis då och vill bli hämtade....

No comments: