To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, September 12, 2009

Bowling, bara massa bowling

Usch, gick dåligt idag i matchen i A-laget. Ska dock spela igen imorgon, så jag får hoppas att det går bättre då. Jag kanske slappnar av mer när jag vet att man inte kan bli utbytt?! Är så himla megaförskyld nu. Jag har ont i halsen och går och snyter mig hela tiden. Pappa har feber och är snuvig. Man smittar ju liksom varandra. Typiskt att vi båda ska spela igen imorgon när vi egentligen behöver vila upp oss. Ajja, det är ju kul att bowla (oftast) så man får väl hoppas att förkylningen hamnar i glömska under matchen. Ska spela i Trelleborg, vilket väl inte är superkul. Samtidigt är det skönt att slippa Lundahallen. Kommer ändå bli så många matcher där i höst.

Efter matchen ska jag heja på Andreas som spelar i B-laget. Hoppas att det går bättre för honom. Jag är reserv, men som jag sagt tidigare så är det "bryta-benet-reserv" bara, så jag räknar inte med att behöva spela. Rätt skönt faktiskt. Hoppas att vi vinner våra två matcher imorgon, hade verkligen behövts med lite positiva nyheter.

Igår när jag kom hem var jag måttligt irriterad, vilket framkom på mitt inlägg. Gick direkt och la mig, men somnade inte förrän vid halv fyra. How I met your mother var så jäkla roligt att man inte kunde sluta titta. Gjorde paus emellanåt och gjorde i ordning i köket. Hade ju köpt lite saker i onsdags så jag fick ändra om lite. Ska ta foton sedan. Sedan när jag gick ut i köket för att ta dricka, vid halv två kanske, så var där rena festen på gården. Jag satt och tittade lite genom köksfönstret och lyssnade på musiken. Dock hade nog någon ringt och klagat (någon med dålig isolering kanske, för jag hörde ingenting förrän jag öppnade mitt fönster) för fastighetsskötaren kom och typ slängde ut alla. Rätt kul att spionera bakom gardinen. Var som att se på TV, haha.

Nu ska jag försöka hitta något kul att göra på datorn. Är i Genarp, vilket begränsar möjligheterna till att hitta på något kul. Dock underlättar det för morgondagen då vi spelar redan 10.40 i Trelleborg. Man ska ju dessutom var där en halvtimme innan, suck. Hoppas dock att jag hittar något kul nu som jag fastnar för på internet. Antagligen inte, för jag har redan kollat alla bloggar, facebook, webshopar, tradera osv.

No comments: