To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, September 25, 2009

Najs

Igår började den nya delkursen. Verkade väldigt intressant och rolig. Hoppas att det nu blir så också. Dessutom fick vi sluta halv elva, istället för tolv. Alltid trevligt!!

Igår åkte farmor hem från äldreboendet. Hon ska nu försöka bo hemma. Vi får väl se hur det går?! Stannade där en bra stund och fikade. När jag coh Andreas skulle gå och handla fika så gick vi en väg jag inte gått sedan jag var riktigt riktigt liten. Fick en nostalgitripp som jag inte riktigt vet om jag gillade eller inte. Samma sak hände när jag gick in i deras kök och såg en lapp som hängde på deras anslagstavla. Suck.

Bowlingen igår gick faktiskt hyffsat. Fick till ett bra spärrspel och det var inte så många frågor som det brukar vara. Var trött i huvudet innan vi åkte till hallen och trodde att det skulle komma tusen frågor på allt möjligt, som det brukar. Dock höll folk sig lugna och man fick bara bowla....skönt. Där är en sak jag undrar mycket över, men tar inte det nu. Tror dock inte att det är slump...eller? Ähh, jag vet inte.

Tyvärr har vi inga matcher den här helgen....tråkigt.

Nu ska jag köra till föreläsningen (9-12) och sedan är det HELG!!! Är ledig måndag och fredag nästa vecka. Nu kommer vi i princip gå tis-tors 9-12 varje vecka. Skön tid och skönt att vara ledig mån och fre.

Bye bye

No comments: