To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, September 22, 2009

Good, then bad...

Gud vad jag är seg, trött och lite besviken på mig själv. I början var jag rätt nöjd med mig själv. Igår läste jag de två kapitel som jag inte läs i boken "Strategisk kommunikation". Sedan tittade jag färdigt på How I met your mother säsong 3 innan jag somnade. I morse gick jag upp vid 08.00. Anledning var att jag var tvungen att trycka en ny biljett till bilen. Igår när jag skulle trycka en hade jag bara 11:-, vilket bara räckte för gårdagen. Himla jobbigt att gå upp och klä på sig och vandra ut vid den tiden. Kändes dessutom som om regnet låg i luften. Vad som var ännu tråkigare var att jag stod superlångt bort. Nästan enda bort vid magasinet. Men det var bara att traska på. Fick lagt på för dagen idag, behöver ju inte imorgon eftersom jag kör innan nio. Usch, tenta imorgon. Tillbaka till varför jag är lite dålig nu. Gick precis upp. Jo det är sant. Jag har sovit jättelänge (jag gick upp 14.00 alltså) och det var skönt. Egentligen är det inte så farligt för ajg har fortfarande gott om tid till att plugga för morgondagen, men det känns ändå som hela dagen har gått. Klockan är snart tre och jag måste gå inom Malmborgs innan. Ska köpa lite dricka och hämta ut ett paket som jag budat på på tradera. Det är en datormus med motiv från The Nightmare before Christmas. Dessutom passar den perfekt till en bärbar dator för man kan ställa in hur lång sladd som man vill ha. Jag sitter alltid och stör mig på att sladden är ivägen. Innan jag går till Malmborgs måste jag städa upp lite i sovrumet. Det ser ut som en bombnedslag. Efter Malmborgs får jag nog se till att äta lite och betala in räkningar. SEDAN kan jag kanske plugga lite. Suck...

No comments: