To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, September 04, 2009

Fullspäckad Helg

Usch och tvi. Gick dåligt idag på bowlingen. Jag vann i och för sig över Andreas i träningsserien, men det var med usla siffror. Hoppas att det går bättre på söndag. Då går jag reserv i A-laget. Gick sådär i A-laget förra helgen, desto bättre när jag akut fick hoppa in för en annan spelare när jag gick lagledare för B-laget i söndags. I övrigt är det fullbokat i helgen.
.
Fredag:
* Hämta ut böcker på posten
* IKEA med mamma
* Köra M & P till kompisar
* Göra i ordning hemma

Lördag:
* Lagledare för C-laget 10.00
* Tatuering 13.00
* Fixa tårta till kvällen då vi ska fira med familjen

Söndag:
* Match A-laget
* Åka tåg till Helsingborg
* 1-årskalas

I övrigt går det riktigt bra på Campus i Hbg. Trevliga kursare och superintressanta lektioner. Seminareuppgiften verkade inte särskilt avancerad heller. Har gjort en liknande på MKV. Jobbigt att pendla dock. Har kört den här veckan och det har tagit 50 minuter i och med de två vägarbeten som fanns. Dock blir det nog tåg i fortsättningen nu. Imorgon är jag ledig för då var det bara studieteknik tjaffs. Jag har redan en teknik och den har tagit mig igenom tre år på Lunds universitet så jag förlitar mig på den.
.
Här är förresten en bild på mig i min matchtröja. Vi hade en pressfotograf, som jobbar för Skånska Dagbladet, på träningen. Han tog gruppbild och enskilda bilder, samt några under spelet. Ser jag inte tjusig ut. Tröjorna är nya. De gamla var vinröda och kvävde den som hade tröjan på sig. Den här är mycket skönare.

No comments: