To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, June 12, 2010

Airplanes

Shit vad jag är seg. Gick med på en golfrunda idag (som för övrigt var väldigt trevlig och alla spelade jättebra). Brukar ju hänga med och motionera. Vi skulle gå upp fem, men jag kom inte i säng förrän 4 och somnade inte förrän 04.15. Sov knappt 45 minuter. Kände mig dock okej och inte alls trött på golfbanan, men NU däremot. Har försökt powernapa, men samma anledning som fick mig att vara uppe halva natten fick mig även att avbryta min powernap haha. Vem visste att det kunde vara så trevligt att chatta lite hehe.

Nu ska jag dock försöka piggna till för ikväll blir det film med Per. Vill ju inte somna mitt i filmen, jag pallar ju inte sådant. Har jag börjat se en film ska jag se den klart (få undantag). Ska försöka äta något så jag får i mig lite energi.

En del saker börjar lösa sig för övrigt, men inte tillräckligt snabbt eller bra. Tålamodsfrågan igen....suck.

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now

No comments: