To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 10, 2010

I ♥ Mum

Min mamma är fan bäst. Skönt att veta att man kan prata om allt med henne. Många saker känns mycket bättre. Är fortfarande lite orolig, men orkar inte med det. Det får lösa sig helt enkelt. Det måste det. En hel del annat har löst sig, men det är fortfarande morgondagen som avgör lite. Men det känns mycket MYCKET bättre.

Var på student idag. Lite nostalgi då det var på Katte. Kul var det i alla fall och god mat! Den familjen är fan underbar. De är så himla trevliga allihop....genuint trevliga. Sådant gillar vi. Fick därför lite dåligt samvete när jag var tvungen att sticka iväg en stund för att snacka med Anne. Jag var tvungen att få lite råd när det gäller en sak och det var rätt så akut. Så jag åkte till henne för 45 minuters terapi haha. Sedan blev det att köra päronen hem till Genarp. Körde sedan tillbaka till Lund (suck). När jag kommer hem så stannar två polisbilar utanför porten och ur kommer fyra yngre manliga poliser (mums!) och de kollar sina vapen och sedan går de snabbt och bestämt bort mot den andra porten. Lite halvläskigt...och lite hett haha. När jag sedan kommer in i lägenheten så luktar det först bränt. Sedan bränt gummi...till sist tycker jag att det luktar gas. Men jag hoppas att det inte är något allvarligt. Har försökt lokalisera var det kommer ifrån men det går inte. Hoppas att jag inte blir förgiftad i sömnen...

Nu blir det SOVA!!! Behövs

No comments: