To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, June 14, 2010

Kiss is the shit

Igår blev en riktigt härlig kväll. Åkte in till Karin för att se (eller främst höra) Kiss som uppträdde på stadion. Tänkte att det nog inte skulle höras så bra...men FEL. Det kändes som om vi var där. Jättehärligt. Trots kylan och tråkvädret så kändes det som sommar att stå på balkongen och höra härlig rockmusik och publikens jubel. Det var även roligt att träffa Karin och Moa. Vi hade snacks och annat trevlig som hade räckt till ett helt kompani, men det blev ju bara vi tre så det blev massor att trycka in hehe. Snackade en hel del också. Riktigt trevligt sätt att spendera söndagskvällen.

Idag gick jag upp as-sent....får skärpa mig alltså. Gick och la mig vid fyra också....suck. Måste få hyffsat normala tider till jag börjar jobba. Annars kommer första dagen där bli riktigt dryg..

Nu ska jag gå och äta hemmagjorda köttbullar och makaroner och invänta Anne. Ska nog sitta och spåna lite på tatueringen också. Måste ta tag i saker....ahhh

No comments: