To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 04, 2010

Sleepy

Först går det åt helvete på alla tre håll, sedan löser sig alltihop på en gång. Blir lagom förvirrad, men hellre "glad-förvirrad" än "arg-förvirrad" :).

Nu har ajg sommarlov haha till den 28 juni. Redovisningen gick riktigt bra. Fick jättemycket beröm, mer än jag väntade mig. Roligt! Ska dock fråga några i klassen hur de gjorde vissa saker på sina hemsidor som jag vill kunna använda på Rollers. Spännande...hoppas det lyckas.

Nu är jag skittrött. Har hänt massor idag och jag har inte fått sova "mina timmar" så nu är det dags. Tack Anne för idag!

No comments: