To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 18, 2010

In the early morning

Jag är HELT fel på det med dygnet alltså. Nu sitter man här halv fem och är jättepigg. Sov alldeles för länge idag. Så länge att jag tycker att det är pinsamt att skriva. Måste skärpa mig. Får inte bli en för invand vana (hehe...fyndigt). Jäkla internet...

Jag tänker som bäst på kvällen/natten och speciellt när jag lagt mig. Tänker därför att jag ska fixa med min tatuering då. Men det är alldeles för sent ju....crap

Får försöka gå upp i normal tid imorgon (eller normal för mig iaf). Vänta...jag tror jag gäspade lite precis...kanske dags att passa på att lägga sig då.

GODNATT

No comments: