To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 06, 2010

Idle

Idag har jag solat i 10 minuter. Har nu 20 miljoner fräknar och är lite lagom röd. Var rödare innan men det har lagt sig. Dock stramar det och gör ont. Har även sex stora myggbett som kliar konstant. 4 på vänsterarmen (varav två på handen) och två på högerarmen. YES nu är sommaren här i alla fall. Hoppas att det blir lika härligt väder i veckan nu när man är ledig!

Igår blev en riktigt trevlig kväll. God mat, gott vin (JA! jag gillade för en gångs skull ett vin!!) och god efterrätt haha. Nu ska jag försöka aktivera mig lite, men det är svårt när man är instängd i lägenheten. Hatar att aktivera mig själv själv så att säga. Ska man göra något ska man vara mer än en. Samtidigt känner jag mig enormt slapp. Får se vad vi gör av dagen. Kanske går till Malmborgs och kör söndagsmys...jag är ju faktiskt ledig imorgon haha!

1 comment:

Emelie Torefalk said...

Tack! :) Ja, jag vet inte riktigt heller vad man ska kalla det för. Pärlhalsbandschoker kanske! :P Jag köpte det på nätet på nån sida som hette typ Bonprix.Det var inte alls dyrt :D Jag håller med, det är jobbigt att aktivera sig själv, instängd i lägenheten och när man är ensam. Usch, jag måste komma igång med träningen! Jag känner mig helt off verkligen :P