To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, June 05, 2010

Jeeeeeeeeeeeeessica

Vill bara nämna att jag hade så fantastiskt roligt igår hos Hanna. Hon har införskaffat en ny lägenhet vilket givetvis skulle firas. Caroline skulle dessutom dit så man fick även chans att träffa henne lite. Har ju inte blivit så mycket sedan hon drog till Sthlm. Jag och Mikaela körde gemensamt dit, vilket inte gick helt smärtfritt haha. Men efter mycket om och men så var vi framme. Vi käkade hemmagjord pizza, spelade Absolut överrens, drack vin och spelade kort med en GIGANTISK kortlek. Jag vill också ha en sådan. Vi hann även trycka in en hel del sång och dans. "Eloise" och "Sarah" kommer förallid att förknippas med Stalkern nu. Humor på hög nivå. Skrattade så mycket att jag fick lite brainfreeze några gånger.

När jag och Mikaela åkte hem såg vi dessutom en rolig grej. Det var någon som hade hängt sådana där tärningar (som en del hänger inne i bilen som dinglar) på kroken där bak. Så de dinglade där på motvägen och det såg helskumt ut. Låter inte särskilt kul, men det var det!

OCH ALLT OVANSTÅENDE FINNS PÅ FILM!! Är det inte fantastiskt roligt haha. Såg på det idag och jag är sååå tacksam för att jag kom ihåg att ta med kameran.

HUMOR
Längtar efter dig och nu står jag här utanför din dörr
När jag nu ringer på öppnar du då? eller vill du att jag ska gå?
Så jag ber dig: Kom ut till mig
Jessica
Är vi mer än bara vänner
så visa vad du känner
och sen får känslorna bestämma
Jessica
Även vindarna kan vända
för mig är du den enda
och kärleken den är värd ett högre pris Jessica
Det är inte lätt när man inte kan inse sina fel
jag är som en boll i ett flipperspel

Jag väntar och hoppas och längtan säger mig: Jessica

Nu orkar jag inte skriva ner mer för jag dör av skratt
(åter igen; man måste få skratta lite åt det här)

No comments: