To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, June 02, 2010

Sommar och sol!

Så grymt härligt väder! Idag städade jag i genarp och passade på att klippa gräset. Motion är motion. Sedans att vi ute och bara njöt av solen (i skuggan..). Pappa fyller år idag men han är i Sthlm. Passade på och fråga om jag fick låna hans bil då han inte kommer hem förrän på fredag. Det fick jag!!!!! Mycket bas och hög fart....imorgon kommer jag Helsingborg!! Älskar att man kan koppla in iPhonen till bilen!

Nu önskar jag att jag hade haft en balkong. Får sitta lite i fönstret istället. Orkar inte ha ångest över redovisningen förrän imorgon, eller när jag lägger mig. Dock är det 8 minuter klockan 10.15 (vi är först) och sedan är det sommarlov. Eller vi får ju sitta kvar till kl 16.00 och lyssna på de andra, men sedan är vi lediga. Börjar ju inte jobba förrän 28 juni! Skönt, dock har jag lite Rollersgrejer att göra men det är ju roligt så det gör inget!

No comments: