To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, June 28, 2010

Sommarens första arbetsdag

Då sitter man här...ska strax köra till jobbet. Gillas inte. Har inte orkat tänka på det i år på samma sätt. Orkar inte...dessutom har jag en massa andra saker att tänka på som kräver mer tid...och som är rimliga att fokusera på. Hoppas nu att man kan undvika en ångestattack. Känner att den är inte att räkna bort även om det är mycket mycket bättre jämfört med tidiga år. Samtidigt kan jag känna av alla de saker som brukade trigga den... vi får se. Orkar som sagt inte tänka på det för då startar det. Ska bara försöka ta mig igenom den första arbetsdagen utan att somna eller börja g****. Jag är sjukt trött då jag trots bättre vetande var uppe alldeles för länge igår. Men det var det som vanligt värt....speciellt igår ♥

No comments: