To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, June 04, 2010

Early mornings!

Ooo uppe tidigt idag med. Nästan varit uppe vid tio alla dagar den här veckan. Jaa...det har jag faktiskt när jag tänker på det nu. Skumt. Men har också grym huvudvärk! Jag är inte gjord för tidiga dagar. Men får väl vänja sig nu till sommarschemat. Just nu är jag dock ledig och ska njuta av det. Var på Nova igår och handlade en ny kalender. Behövdes på Eddie typ käka upp den andra. Ska fixa med den idag. Sedan blir det inflyttningsfest hos Hanna. Ska bli trevligt. Hoppas nu vädret håller i sig så att vi kan vara ute!!

Nu ska jag powernapa en timme så mitt huvud inte exploderar, sedan blir det ut till Genarp och lämna tillbaka pappas bil (fan).

BTW! Old mistakes can apparently be fun when you do them again ;)

No comments: