To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, June 27, 2010

Bonnabränna

Har spenderat fyra timmar på en golfbana i strålande sol och därmed extrem värme. Kände mig halvt febrig när jag kom hem och tänkte att nu blir jag rejält solbränd. Men det skulle inte vara tillräckligt...gick nämligen på 1 årskalas och spenderade ytterligare 5 timmar i direkt solljus. Känns som om jag varit på stranden en hel dag. Det stramar i hela ansiktet och jag lyckades bara skydda vissa delar av kroppen. Mina armar är supervita då jag hade en kofta, men halsen/bröst är i en helt annan nyans. Dessutom ser det ut som om jag har haft solbrillor på mig, men av de totalt 9 timmarna som jag var i solen så hade jag solbrillor i kanske totalt 15 minuter. Ser KNÄPPT ut.

Gud vad många frågor och dumma reaktioner på vissa saker. Vet att ingen menar illa men är grymt jobbigt. Ändå är det trevligt med andra saker. Som Anne sa: "Jag blir så trött när jag hör om allt som händer i ditt liv just nu, hur orkar du?". Bra fråga. Försöker intala mig att det är bättre det händer något än inget. Men samtidigt känner jag inte igen mig...både på gott och ont. Vi får väl se vad sommaren utvisar. Jag kommer att starta hösten med en hel del nya erfarenheter....sen om de är saker som gjort ont eller inte vet jag inte. Juli och Augusti kommer att bli spännande...

No comments: