To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, June 24, 2010

Morgon - Middag - Kväll - Natt

Ja det var ju en intressant dag haha. Aldrig trodde jag väl att jag skulle vara i den här sitsen (humor...det gillar vi). Morgonen började med två trevliga överraskningar :P. Trevliga på olika sätt men ändå på samma hehe.


Fortsatte dagen med att åka till Genarp. Hade lite trevliga konversationer där som gjorde att jag fortsatte att ha ett bra humör. Kvällen var oviss även om jag anade vissa saker. Visst hade jag rätt :P. Blev bra även om jag ångrar att jag inte gjorde en grej. Efter blev det dock nattsnack med Anne...plus att jag fick några kärleksmums med mig hem, varav det redan försvunnit två hehe. GOTT!

När jag kom hem verkade kvällen fortsätta med samma tema, men fick en smärre chock. Negativ information...dock visade det sig att den dåliga grejen vände till något riktigt bra :P. Massa glada munnar idag haha. Men en mysig och bra dag helt enkelt...och kväll/natt. Nu ska jag lägga mig. Imorgon blir det Nova med Sofia. Har hittat en webcam som jag vill ha...plus att jag ska titta efter lite annat också. GODNATT!!!

No comments: