To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, February 28, 2011

And the Oscar goes to...

Såg på Oscargalan inatt. Personligen tyckte jag att Filip och Fredrik förstörde den dp de förlöjligade och sa fel hela tiden. De kan ju inget om film verkar det som. Dessutom verkade det som att de inte tyckte att det var roligt att titta dessutom. I övrigt var det ingen superbra gala, men den var helt okej. Jag är glad att Alice i Underlandet vann lite priser. I övrigt har jag inget att anmärka på de utdelade priserna :). Men gud vad Kirk Douglas är weird....gammal-weird. Först med pinsamt men sen lite roligt...men mewt weird...

Har fruktansvärd huvudvärk idag, har haft det hela helgen. Tråkigt. Hade nog att göra med att jag, Thommy och Anne fixade en massa saker igår...och blev långt ifrån klara. Ser ännu mer ut som ett bombnedslag i min lägenhet nu om man jämför med innan. Men det är mitt lilla hemliga projekt och jag hoppas att det blir bra. Jag och Anne var först på Entré igår och sedan på IKEA (i Malmö). Rolig dag och fick gjort mycket. Idag ska jag jobba typ hela natten tror jag för innan dess har jag massa att göra.

Vi vann i alla fall i B-laget så nu är seriesegern garanterad. Nice!!!

No comments: