To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 09, 2011

W20 av W21

Idag har jag åter igen ätit massa tomater...och inte ätit någon apelsinpinne fast att jag numera har ett halvt kilo hemma. Det är till fredag...då ska jag unna mig någon sådan. Men inte många. Ska inte återgå till gamla vanor.

Har faktiskt pluggat en del, eller snart läst en bok åtminstone. Men kommer bli stressigt och kommer att få skriva på måndag. Tradigt :(. Fattar inte riktigt heller...eller vill inte förstå.

En del nyfunna vänner konfunderar mig fortfarande. Varför gör de som de gör? Jag vill bara ha svar, men kanske bara borde njuta så länge det är på det här sättet. I alla fall med en del av dem. Inte med andra....weird! Nu ska jag försöka läsa ut boken och sedan börja på den andra. Suck!

No comments: