To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 03, 2011

W13 av W21

Har gått bra idag med allt. I alla fall när det gäller mat. Mindre bra att jag verkar ha att göra med ett freak som är nära att bli en stalker. Vad är det med mig som drar sådana puckon till mig?? Sjukt jobbigt i alla fall, men gissar att det här inte blir speciellt långvarigt. Men jobbigt så länge det varar i alla fall. Nu ska jag se om jag kan fixa lite som jag inte hunnit innan. Sen MÅSTE jag ta tag i lägenheten. Sovrummet ser ut som kaos. Tror aldrig att jag har hagt så stökigt innan faktiskt. Usch! IGNORE! Eller igga som Mikaela skulle ha sagt. Godnatt

2 comments:

Amelie said...

har du gjort kaoz med det?

Jexxie said...

hahaha du är underbar