To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, February 21, 2011

Quit playing games with my heart

Jag trodde inte jag kunde bli mer förvirrad, men JO. Så jäkla weird allting är nu. Men bara låter det ske. Orkar inte lägga för mycket vikt vid det. Håller istället på att jobba på mig själv och vad jag tycker om att göra. Sen får det andra komma av sig själv. Antar att man får dra till med något så klyschigt som att tiden får avgöra vad människorna som klyddar verkligen vill...förhoppningsvis tar de mod till sig. Jag är trött på att göra det åt dem...för det ger ingen effekt längre.

Blir mycket bowling i helgen. På lördag är det A-laget som ska till Klippan. Jag har aldrig spelat där så kan ju bli intressant, förutsatt att jag får spela. Jag är reserv där, vilket innebär att jag ska spela i B-laget på söndag också. Men det är i Lund...dock är det aptidigt så ingen sovmorgon direkt.

Nu ska jag se klart "Grown ups". Rolig och naturlig film än så länge. Känns inte så typiskt rolig rolig utan mer normal i vissa avseenden. Men nu har jag inte sett klart den så kan ju hända att den spårar ur totalt.

No comments: