To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, February 11, 2011

Men orka

Läste en mening som jag tyckte om idag:

"Det kan säkert förklaras, men inte försvaras"

Så sant när det gäller så himla mycket. Man kan förklara sig men det är inte försvarsbart. Många i min omgivning som kör på det.

Sitter och oroar mig för en sak som jag insåg igår. Först blev jag glad för jag tänkte fan vad skönt. Men sen insåg vad det också kan innebära och då fick jag superpanik. Vet inte hur jag ska lösa problemet på minst smärtsamma sätt. Jobbigt...orkar inte med sådant tjafs nu.

Sen har jag ytterligare problem med stalkern...
för fan orka det också idag :(

No comments: