To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, February 13, 2011

Ja eller Nej

Ahh jag blir så jäkla förvirrad av en sak. Hände en sak för någon dag sedan som först gjorde mig upprörd...sen la det sig lite och då kände jag en massiv glädje. Men sen väntar jag på ett svar och det gör mig helt tokig att inte veta. Vill inte vara tjatig heller så får väl lära mig att vänta helt enkelt. Men det svaret är så avgörande för min framtid. Om det blir ett positivt svar så måste jag informera en massa människor det första jag gör. Det kommer att bli jobbigt att inte ha någon med sig i det beslutet men det är mitt beslut helt enkelt. Om det blir ett negativt svar så jag rent tekniskt kvar på samma ruta...men mer arg och irriterad än jag varit tidigare. Arg och irriterad över hur dum jag kunde vara som trodde...trodde på orden. Men vi får se. Det var inte helt i onödan vilket som. Jag fick ut något bra av det. Men just nu vet jag faktiskt inte vad jag föredrar. Ett positivt eller negativt svar...det kommer bli jobbigt oavsett...men av helt olika anledningar. Fördelen med det positiva svaret är att jag även får ut något bra av det. Ahh vi får se. Nu ska jag göra mig i ordning och köra och hämta en bok till hemtentan. Hemtentan från helvetet...

No comments: