To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, February 07, 2011

W18 av W21

Idag har varit en lugn dag. Fått stötta många vänner i sina bekymmer men det känns bra att kunna hjälpa till på olika sätt...även om inte alla visar att de upskattar det. Hoppas att de gör det inners inne i alla fall. Annars har jag varit i skolan och fått den hemska hemtentan. Kunde vara värre...men känner att nu blir det ös på kurslitteraturen om det ska bli ett G. Har blivit så jävla slö med studierna. Tur jag klarar mig ändå på det man snappar upp på lektionerna. Men de här lektionerna har sugit så ingen hjälp där.

Har så jäkla ont i tanden. Det är en fröjd att få dricka...men tugga är ett rent helvete. Vill verkligen att det ska lösa sig till fredag/lördag. Annars blir jag ledsen i ögat. Det härliga är att jag har fått ny pepp med viktnedgången och kommit bort från deppen jag kände lite igår.

No comments: