To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 24, 2011

Silly

Så då sitter man hos päronen. Bilen ska in och fixas och sen besiktigas imorgon. Skönt att få det gjort. Var tydligen något problem med bromsarna sist. Det vill man ju inte få panik på. Sen ska det bli en intressant kväll. Har även varit en intressant natt till idag. Var tvungen att sova hela dagen för att komma på fötter igen. Kommer säkerligen inte somna bara för det ikväll men det gör inget. Hoppas att jag hinner med Nova imorgon. Behöver verkligen en ny väska med...men tycker inte att de har haft något de andra gångerna...hoppas att de har fått in något nytt. Hittade en snygg som jag gillade en den var alldeles för stor. Vill ha i mindre. Hoppas hoppas att Björn Borg åtminstone kan prestera något. Annars får jag sticka till Entré om jag hinner.

Nu ska jag se om jag uppdaterar lite på Rollers hemsida och sedan ligga och läsa lite filmtidningar. Sen ska jag tänka igenom lite saker som behöver sorteras i hjärnan. Orkar inte vara förvirrad längre. Bara jag kan bli lite mindre förvirrad så är det bra.

Made a wrong turn, once or twice.
Dug my way out, blood and fire.
Bad decisions; That's alright.
Welcome to my silly life!
Mistreated, misplaced, missunderstood
Miss "no way it's all good"
It didn't slow me down
Mistaken, always second guessing
Underestimated..Look, I'm still around...

No comments: