To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 17, 2011

New Computer

Så då har man en ny dator nu. Funkar riktigt bra men kommer att ta lite tid innan jag känner mig helt nöjd med installationer, nerladdningar, sortering, länkar och annat. Allt är rörigt och jobbigt nu. Jobbigt att inte ha trådlöst internet...eller inte veta hur jag ska göra med det i alla fall. Får därför sitta och skifta mellan den stationära och denna. För jag måste kopiera lite saker från den datorn till den här nya. Datorn kostadeca 7000:- men fick lite rabatt. Riktigt bra dator också och lite större än den andra laptopen som jag hade. Den här är 17 tum. Nu ska jag ägna kvällen åt att fixa så att allt flyter på bra. får panik när allt är i oordning. Ska även plocka undan så mycket om jag orkar så att jag kan få ordning i sovrummet. Ska antagligen titta på möbel på IKEA på lördag och sen se till att få köpt den. Får be pappa och Andy att montera. Måste verkligen få ordning på sovrummet också. Får megapanik varje gång jag kommer in här. Men ska återgå till det nu. Har inte tid att sitta här och skriva.

No comments: