To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 16, 2011

Ett steg i rätt riktning?

Idag har jag lyckats ta mig upp lite ur skiten. Jag får fortfarande sorg i hjärtat när jag tänker på en viss sak men tårarna är slut för tillfället. Känner att nu kan det abra gå uppåt och det har varit en bra dag. Började skriva på hemtentan och är klar med det. Ska bara finputsa referenserna. Sedan om det är en bra text eller itne det vet jag inte. Eller jag tycker att det jag har skrivit är helt okej...men det är kanske inte svar på frågan. Det får vara vilket som för nu orkar jag inte lägga mer energi på det. Men jag är nöjd med att jag fick skrivit tentan på bara en dag och får jag godkänt ska jag fira riktigt ordentligt.

I övrigt blev jag bjuden på middag hos Anne och Thommy...mmm tacos (eller tortillas som vi säger i min familj). Sedan stack jag till Genarp och såg Eddie Izzard - Stripped med Andy, men det märktes att jag inte har sovit bra för jag somnade innan det var slut så ska se om slutet sen tänkte jag.

På torsdag blir det Nova och titta efter dator. Är tack och lov även inne i ett "fixa"-mode så ska se vad jag kan göra åt sovrummet så det blir trivsamt. I och med att jag har blvivit av med mitt "happyplace" för tillfället så får jag skaffa ett nytt...och det snabbt.

Nu ska jag skriva referenserna och sedan lägga mig. Imorgon ska jag skriva ut och åka till Helsingborg för att lämna av tentan. Känns lite fornnordiskt att man inte kan maila...waste liksom. Men tar med mig Mikaela och Amelie tillbaka så hinner vi inom Nova en snabbis innan vi ska till Anne. Nice! Ska bli skönt att bara vara lite.

No comments: