To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 15, 2011

Rockbottom

Lika jobbig dag idag...skillnaden var att idag har jag varit omgiven av vänner. Men det är tungt...så förbannat tungt. Hur ska jag ta mig tillbaka. Men det positiva är att jag nog är längst ner nu och då kan det väl bara gå uppåt eller? Måste kapa alla band och stänga av alla destruktiva kopplingar. Men det är så svårt och jobbigt.....jag tror inte jag pallar. JAG ORKAR INTE (japp, jag i ett nötskal tydligen).

Är så trött på detta. Kommer bli en helvetesdag imorgon. Se om jag orkar göra något produktivt av den. Kommer väl pendla mellan gråt och kämpargnista (den lilla lilla jag har kvar) som gör att jag kan prestera och få gjort hemtentan och ta tag i det sista med praktiken...av de uppgifter som jag fått hittills.

No comments: