To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, February 20, 2011

I was born ready MOTHERFUCKER

Har haft en supertrevlig kväll med Anne, Mikaela, Amelie och Veronica. Riktigt god mat (som Anne fixade), Melodifestivalen del 3, massa snack...både djupa och ytliga diskussioner. Jag kom till en massa insikter om mig själv och från och med nu blir det ändring. Kanske inte de stora ändringarna direkt, men små som till slut kommer att leta till större.

Bra dag med bowlingen. Jag slog 778 och blev bäst. Dock fick jag ingen 20:a :(, men det får vara :). Nu har jag megaont i huvudet och ska försöka närma mig sängen. Men känner inte för att lägga mig. Vill istället börja med de här förändringarna...vilket i korta drag innebär mer liv åt mig...mer saker som jag saknat och fått prioritera ner ett bra tag nu. Men nu ska de börja prioriteras ordentligt igen...för jag blir glad av det.

2 comments:

Amelie said...

härligt j ! hejar på dig, som alltid ;)

Jexxie said...

:) :) :) :)