To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 01, 2011

W11 av W21

Idag har det blivit lite tillfälliga metoder i och med att jag varit borta hela dagen. Men dock inget fusk alls. Fått motion också...både jag och plånboken ;). Var först på Väla med Hanna och Amelie. Sen till Lund och hämta upp Anne. Då blev det Lidl och Maxi. Totalt försvann 5000:- idag. Men inte allt till mig själv och 1900:- var på Väla så inte så farligt som det låter. Men hittade både smycken, smink, lite kläder och annat kul så lyckad dag :). Fick även bra besked angående telefonsamtalet som jag väntade på. SKÖNT!!

Nu har jag lite att fixa med praktiken så byee..

No comments: