To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, February 11, 2011

W Final

Hade gått ner 1,7 kg till. Endast två centimeter till, men Martin sa att det antagligen var för att jag gått ner på ställen som han ej mätt. Det har jag ju själv märkt med exempelvis handlederna. Men härligt...nästan 7 kg på tre veckor :). Ännu roligare var att idag köpte jag en cola zero och smakade...och det smakade skit! Yes, jag gillar inte det längre :). Köpte även hem lösgodis...min filmkompis ville ha det ;), men åt bara några bitar...tyckte inte alls att det var jättegott längre. Däremot blev jag mätt och glad över en subwaymacka...en halv. Mycket nöjd. Kvällen har varit riktigt trevlig. Imorgon hoppas jag att det blir en riktigt bra dag...med bowling och fest. Och riktig hemmalagad mat....mums!

4 comments:

amelie said...

känns som att jag redan sagt det sisådär tusen gånger men du är verkligen superduktig ! heja dig !

Jexxie said...

gör inget...blir mer peppad varje gång ngn säger det! <3

Anonymous said...

Du är superduktig.
Kram Carina

Jexxie said...

Tack Carina :)