To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 23, 2011

Sissel Kyrkjebö

Precis hemkommen från en konsert med Sissel Kyrkjebö. Lika fantastiskt som förra gången. Hon sjunger så underbart vackert och lätt. Hoppas att hon lägger ut någon av sina låtar på Spotify. Mikaela följde med för en som skulle med ställde in så det blev jag, Mikaela, mamma och pappa. Riktigt fint och vi var alla nöjda med upplevelsen :)



Nu ska jag se vad jag ska göra. Blir antingen att läsa lite filmtidning, röja i lägenheten eller lägga sig och lyssna på musik. Men först ska jag sitta en stund till vid datorn och njuta av att jag känner mig riktigt fin i halvlockigt hår och fina smycken. Sen blir det troligtvis sängen...får röja imorgon.

No comments: