To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 03, 2011

11.000 signs

Gick upp jättetidigt idag (kvart över tio...) och har nu skrivit 11000 tecken av de max 11000 tecken som vi fick skriva på uppgiften. Dock tycker jag inte att jag har svarat alls på de frågor som man skulle angripa utan snarare kritiserat deras tillvägagångsssätt och slutsatser, samt förklarat hur man kan analysera en utvärdering.....värdelöst. Hoppas på G eller att det inte blir så mycket komplettering. Det här suger. Men efter jag är klar ska jag göra träningsserien och sedan fixa lite i lägenheten. Imorgon får jag göra kompletteringsuppgiften :(. Aja....tillbaka till den tråkiga verligheten...

No comments: