To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, March 08, 2011

Hotmail FAIL

OMG så annoying. Använde min vanliga mail för att skicka ut olika massutskick på praktiken. Men då tror Hotmail att jag spammar så nu får jag inte skicka fler mail idag. En del måste jag dock skicka så får gå in på min studentmail Så grymt irriterande. Men annars har dagen gått bra och fort. Men har i princip bara skickat mail idag. Gud vad det tar sin tid.

Var även i Höganäs med mamma idag. Fick handlat en massa fina saker. Men jag är alldeles för trött för att packa upp dem nu. Ska powernapa. Sedan ska jag gå till affären och handla lite. Sedan blir det lite projekt igen. Men nu är jag toktrött. Måste vila.

No comments: