To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 09, 2011

Bra dag :)

Mycket bra dag. Gick bra på praktiken och sedan hjälpte Anne och Thommy mig med det sista på projektet. Bara några tag kvar nu...lite detaljer.

Sedan stack jag och Anne till IKEA och handlade lite. Gick undan för vi var där 19.20 och de stängde 20.00. Sedan tillbaka till mig och hängde lite ;). Nu ligger jag i sängen och har datorn med mig. Så smidigt...kan inte säga det tillräckligt :).

Ska varva ner coh se klart Ullared avsnittet. Blev sent inatt. Både grannarnas och mitt eget fel. Men inget ljud än så länge i alla fall.

1 comment:

Unknown said...

Wow
Amazing blog to follow
I would suggest to follow my all friends and family to follow his blog .
This blog is full of life and positivity.

Keep Posting
End Of Lease Cleaning