To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 20, 2011

Söndagsfilosoferande

Hmm, jag sitter och filosoferar lite. Ska väl försöka ta tag i skoluppgiften idag så jag får iväg den. Sen om jag pallar blir det att uppdatera lite Rollersgrejer. Sen slappa. Intensiv helg på ett sätt...i fredags hände grejer... och på lördagen bowla vi. Sen var jag hos Mikaela och sen ja.. och nu sitter jag här. Låter weird antagligen men så känns det med. Kommer säkerligen inte att ha gått ner ett smack den här veckan. Den kan jag ge mig tusan på. Får skylla mig själv för jag måste motionera mer. Men ändå. Fail att plågas och så ger det ingenting antagligen. Men men nya tag nästa vecka. nu ska jag nog lägga mig ner och filosofera lite mer kring det som hänt i helgen och hur jag ska gå vidare med vissa saker. Men som vanligt kommer jag antingen inte komma fram till något för att jag är så förvirrad, eller så kommer jag komma fram till en lösning som jag kommer att köra på ett tag men sen kommer kastas åt sidan när annat händer. Aja vi får se.

No comments: