To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 03, 2011

Änglar...visst finns dom

Gud vilka änglar det finns. Anne och Thommy har verkligen hjälpt mig enormt mycket idag. Jag åkte till dem och åt, sedan stack jag och Anne och handlade en dammsugare åt mig. Under tiden började Thommy med mitt projekt hemma hos mig. När vi kom tillbaka så började vi också att jobba och vi har hållt på enda till nu. Över sju timmar. Börjar verkligen se ljuset i tunneln nu :). Nu ska jag försöka skriva lite på uppgift två, har skrivit en sida och behöver tre till. Dessutom har jag itne börjat med analysen än utan bara skrivit massa onödig fakta å sådant. Ska se om jag kan börja analysera lite och skriva i alla fall en sida till. Sedan blir det att lägga sig i sängen och göra träningsserien till imorgon. Imorgon måste jag verkligen ta mig upp tidigt så att jag kan fixa en massa under dagen och framförallt skriva klart uppgiften. Sedan får jag skriva kompleteringsuppgiften på fredag. Då kommer jag väl få en ny uppgift för jag tror inte att jag kommer att gå på seminariet på fredag. Vi får väl se helt enkelt. Nu ska jag återgå till uppgiften och lyssna klart på melodifestivalens låtar på spotify :)....men fail att In the club inte finns. Fail för Danny då...inte för mig..

No comments: