To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 14, 2011

Logistik

Ordet Logistik är ett sådant där jobbigt som man inte rikrigt förstår...eller vill förstå. Men det visar sig att det inte bara är ett jobbigt ord utan att det även är besvärligt att fixa och hålla på med det. Jag blir knappt klar att börja med mina andra projekt för det dyker hela tiden upp saker som jag måste ordna med sådant som jag gjorde förra veckan. Men samtidigt är det skönt att ha att göra på praktiken. Finns inget värre än att rulla tummarna. Man ska inte ha för mycket så att man blir stressad. Det hatar jag men lite så där lagom uppgifter varje dag. Sedan ska man ju följa upp på dem med så man kan inte bara slappna av.

Nu ska jag återgå till att försöka komma igång med det igen. Nedan kan ni se en bild av skylten utanför mitt alldeles EGNA rum på Campus. NICE!!


No comments: