To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, March 18, 2011

Garlic Terror

Det luktar typ vitlök i hela min lägenhet och det är INTE mitt fel. BEgriper det inte. Helt plötsligt hör jag allt min granne gör och luktar allt de gör...lät inte trevligt och det är det inte heller. Undrar om de är nyinflyttade men börjar vantrivas med att ha dem som grannar. BLIR TOKIG!!!

Spenderade nyss en och en halv timme med att bowla med Andy och pappa. Men inser nu i efterhand att det inte var en så bra idé. Bowlade i tisdags, bowlade igår...extra länge och mycket, samt idag...har såååå ONT i fingrarna nu. Inte bra inför viktiga matchen imorgon.

Aja ska bli skönt med sovmorgon. Har längtat efter att få sova ut min underbara säng. Tack och lov för att matchen är 14.00 imorgon :)

No comments: