To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 03, 2011

All i wanna do is run

Usch jag mår så dåligt. För det första mår jag illa och vill bara lägga mig och spy...vilket jag väldigt väldigt sällan så det känns inte bra. Sedan kände jag idag att jag höll på att gå sönder på bowlingen. Det har varit så himla mycket så länge nu och den här veckan har varit extrem. Har fått gjort mycket, men det är mycket kvar och det är precis som Mikaela sa. Man får gjort grejer men det känns inte som om högen med måsten minskar...inte märkbart....när man väl känner att det blir mindre så läggs det på dubbelt så mycket. Sedan blev det bara för mycket idag. Så många negativa saker som hände att jag till sist höll på att börja böla på bowlingen. Men jag ansträngde mig som en galning för att inte bryta ihop. Nu ligger jag i sängen med datorn och känner mig allmänt apatisk. Inget känns lika roligt längre. Imorgon är det fest för Hanna som fyller år idag men jag funderar på att inte gå. Är helt slut i hjärnan och tårarna ligger hela tiden och är på väg att rinna över. Känner att det krävs inte mycket för att de ska börja rinna. Vill bara ligga i sängen och bli kramad. Men är rädd att om jag får en kram så tappar jag förståndet och kommer börja böla då med.

Vill bara få lite tid att andas. Att bara slappna av och ha en hel dag utan måsten...och utan att ha saker som ligger och behöver göras. Men kommer aldrig komma ifatt. Jag är för långt efter. Jag har blivit dålig på det jag har varit bäst på.....då är man ju ingen. För inte har jag blivit bättre på något annat...bara på att klaga och göra saker dåligt. Vill bara skita i allt och börja om. Men så fungerar det ju inte...istället bara stress stress STRESS

No comments: