To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 07, 2011

Lots lots LOTS to do

Gud jag är helt slut. Främst på grund av att jag inte somna inatt på grund av någon av mina grannar. Att spela samma basslinga (lät det som) till klockan fem på morgonen är inte okej. Och som de flesta vet är jag itne lättstörd. Jag kan sova med blinkade ljus, kolmörker, musik, snarkningar...you name it. Men det här var fan mental tortyr. Sen upp tidigt för att åka på möte med praktikplatsen. Praktiken börjar idag och håller på för mig till den 29 april. Fick lite ångest för när vi träffades för fick så himla mycket ansvar och många saker att göra att jag gick in i mitt klassiska "kan inte-vill inte" mode. Men kom ur det efter ett tag. Nu när jag kommer hem känner jag mig dock stressad igen för förutom alla uppgifter som ska vara klara den här veckan med praktiken så har jag massor av bowlinguppgifter och mitt projekt måste bli klart också. Sedan är det lite småsaker som även de måste fixas. Ytterligare en kompletteringsuppgift ska skrivas och sedan ska ajg komplettera hemtentan. Inte mycket att göra men det är ändå saker som ska göras. Blev dock lite psyk på hemtentan. De klagar och säger att ajg har refererat fel. Det har jag INTE. Jag vet exakt vad man får och inte får göra. Det jag har gjort är korrekt vilket får dem att framstå som helt jävla inkompetenta när de gnäller. Det är typ sådant som ska kompletteras. Så känns förjävligt att komplettera något som inte är fel. Kommer dock göra det, men även påpeka att det visst då är korrekt..

Något positivt är att jag var inne om på Nova innan jag körde hem och de har fått hem mina p-piller nu. Blev helt nervös eftersom de var slut överallt i några månader. Nu var jag inne på min sista karta och började få smått panik. Men de hade tack och lov fått in dem....pust. Sedan köpte jag en liten manick till iPhonen som gör att man kan lyssna på Spotify i bilen. Mycket nice. Blev helt chockad när det verkligen funka dessutom. Men mycket mycket nice :)


Aja nu ska jag iväg och hjälpa Anne med en grej och sedan blir det hem och börja ta tag i saker.

2 comments:

Amelie said...

Jag fick också kommentaren att jag ska tänka på hur jag refererar och det de syftade på var ETT ställe i hela texten (på 5 sidor) där jag tänkt att jag skulle variera mig och skriva en variant på harvardsystemet, som trots allt är helt korrekt och används i massvis med böcker. Jag blev visserligen godkänd men störigt ändå "/

Jexxie said...

mmm jag ska leta upp var det står att man får göra så som ajg har gjort sen kommer jag skriva till dem emd en referens till det :P