To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 31, 2011

Pain!!

Jag har en jättekonstig smärta i mitt vänstra ben. Fick det för någon dag sedan och det har bara blivit värre. På vänster sida av benet, nere på smalbenet känns det som någon har slagit mig hårt och försökt kapa av foten. Syns inget blåmärke men gör så satans ont när jag går och trycker på det. Sedan känns det som om jag har värsta blåmärket och blödningen ovanpå foten lite till höger. Syns inget där heller men jag kan inte nudda med fingret för då strålar det ut smärta. Sen när ajg går gör det ont i knäet och i ljumsken. Känns inte alls bra då det är mitt "bowlingben". Vet inte alls hur jag har lyckats få så ont. Men irriterande och jag känner mig som en pensionär när jag går. Tänkte först att det kanske är för att jag har gått väldigt mycket den här veckan, men samtidigt känns det inte som träningvärk eller liknande. Det känns som om jag har slagit mig riktigt ordentligt. Obehagligt....

2 comments:

Anonymous said...

AJJ
Låter som om nåt går i släkten trots att vi inte setts på ett tag. Jag har ont som F*N i min vänsterfot. Känns som om den har blivit överkörd.
Trampade fel i förra veckan men så här länge brukar jag inte ha ont. Du har kanske sympatismärta för mitt onda eller så är det tvärtom....

Jaja det går väl över
Ha det gött
KRAM Carina

Jexxie said...

Haha ja så är det kanske. Men inte roligt med smärta :/