To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 06, 2011

Sunshine :)

Idag spelade jag och Pontus Lundadubbeln. Spelade grymt bra men hade två dykare på en bana så tappade prisplats med endast 18 pinnar. Men men, att snitta på 190 när man har en 140 och en 160 serie känns helt ok :)

Solen har verkligen fått mitt humör att gå på rätt håll. Känner mig pepp med projektet och imorgon ska ajg börja med pulver igen och det känns faktiskt skönt. Lite struktur :). Sen är där ups and downs med andra saker men får ta det som det kommer. Har två uppgifter kvar i skolan och sedan är det uppgifter med praktiken. Men idag kan jag inte göra något så lika bra att inte oroa sig. Idag ska bli en bra dag, oavsett om jag har gått upp i vikt igen efter de här tre veckorna. Tror nog att jag har gått upp men inte allt för det känner jag med kläderna. Nä idag ska bli en mysdag. Ska stanna lite i Genarp men sen ska jag sticka och handla och äta något gott (tänker nog satsa på hemmagjord pizza) och så och mysa till det sista dagen innan pulvret. Och med det menar jag inte frossa... Ska även fortsätta med projektet. Vill bli klar så man kan njuta.

Måste säga att jag är väldit nöjd med min nya laptop. Härlig att skriva på och allt fungerar bra än så länge. Märks att det är en LED skärm. Bra kvalle :P

No comments: